Buray - SENİ SEVMİYORUM ARTIK

D

deL

Gece KaranLığında Bir Bardak Viski Ve Sigara EşLiğinde DinLenebiLineCek GüzeL Bir Yorum...

Ne gariptir sevdiğin şarkının çalmasını istersin,sevdiğin şarkı çıkınca uzaklaraaa dalar gidersin...

 
Geri
Üst Alt